ترافیکی به نام طرح نرافیک
سامانه اطلاع رسانی منطقه یک

ترافیکی به نام طرح نرافیک

همه ما احتمالا با این صحنه که در مبادی ورودی طرح ترافیک که شهروندان زیر دوربین ثبت تخلف نیش ترمزی می زنند و با انداختن لُنگ و پارچه‌ روی پلاک، بالا زدن درب صندوق عقب یا اسپری برف شادی روی پلاک وارد محدوده طرح می شوند، مواجه شده ایم. حتی در برخی موارد موتورسوارانی مشاهده می شوند که در محدوده طرح ترافیک زیر دوربین ها ایستاده اند و در ازای گرفتن وجهی نقد از رانندگان متخلف ، پشت سر خودرو حرکت می کنند تا مانع از دیدن پلاک خودرو شوند. تمامی این موارد در حالیست که آرم های روزانه و هفتگی برای تردد شهروندان به محدوده طرح ترافیک در نظر گرفته شده است، اما می بینیم که هنوز رانندگان متخلفی هستند که با وجود شرایط مناسب، باز هم فرار از قانون و انجام تخلفات فاحش را ترجیح می دهند.

برابر آمار شرکت کنترل ترافیک شهر تهران روزانه بالغ بر 15هزار تخلف در محدوده طرح ترافیک مربوط به ورود غیرمجاز خودروی پلاک مخدوش است.این در حالیست که پوشاندن پلاک به هر نوع و با هر ترفندی جرم محسوب می شود و عوامل نیروی راهور و پلیس باید با مجرمان برخورد کنند به همین منظور بنا بر اعلام پلیس راهور جریمه خودروهای پلاک مخدوش افزایش یافته است.

در حالی که روزانه بیش از 2 میلیون خودرو در محدوده مذکور تردد دارند ، بالغ بر 80 هزار ورود غیر مجاز اعم از پلاک مخدوش و ورود غیر مجاز به محدوده زوج و فرد ثیت می شود .







جهت طرح و ارسال نظرات،شکایات،مشکلات و ارتباط مستقیم با مسئولین شهرک قائم

  • تماس با ما

  • آدرس ستاد مرکزی : «درحال تکمیل اطلاعات»
  • پیامک سامانه : 50002030306699
  • ایمیل روابط عمومی :info@teh1.ir =========== ایمیل مدیریت : nazemi@teh1.ir